Karnyújtásnyira a csend

2024.01.10
Beszélgetünk,
Folyton folyvást.
Ölelkezünk,
Szeretgetjük egymást.

Nincs több,
Nem lehet, nem szabad.
Közel 
És a távolság örök

Egy folyó csobog,
Elválasztja a szíveket,
Hol itt hol ott a szó,
De a többi elveszett

Össze ér a két kéz, 
Távoli a test
Ha az egyik előre hajol
Elveszik a másik vele

Beleesnek vagy beleesik
Az éj fekete folyóba 
Mi a tengerbe ömlik
És belefolyik az Óceánba

Karnyújtásnyira a csönd,
De nem ér össze az ajak
Tilos, tiltja a rend
És magas a törvény

Zsongó, talán búsongó 
De egyáltalán nem komor
Az érzelem,
Mely bennem vérre megy.

És átugrottam a folyót
Melyben elvesztek
Az évszázadok, 
Évszakok.

Megtartottak,
Megtartottak engem,
A vissza tükröződő csillagok.
Szálltam, repültem!

Vissza se néztem,
Csak előre figyeltem,
Össze ért a két ajak,
Itt a szerelem.
 

Írta: Beliczky Marci 12/A

Fotózta: Kispál Evelin 10/A

2024 Forrai 1139 Bp. Lomb u. 41 
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el